Saturday, June 30, 2012

Terima kasih Allah.....


Sy tak tahu apa masalah Si Dia. Yang sy tahu , Si Dia mmg penat keje n letih . tp tidakkan Si Dia ada perasaan ???? bila melihat 100 misscall n 100 sms????? 

Kalau perempuan lain dengan Si Dia, sy rasa dia dah minta putus T. sy masih ada sifat sabar n syg pd Si Dia.
Terima kasih Allah. 

Sy tak tahu sejauh mana syg Si Dia pd sy.....
Apa yg sy nampak....
Stresss sgt ....
Sy tak minta Si Dia SELALU sms ...
Cukup sekadar biasa-biasa aje....

Kebelakangan ni, kami dah makin jauh sgt....
Sy dah mula belajar jrg sms Si Dia....
Jarang call Si Dia...
Alhamdulillah ok.

Cume bila masuk hari sabtu....
Kenapa SI Dia tak ckp je , kite tak jadi jumpa hari ni?
Sy tgg dari pg sampai kul 4ptg. (sy makan biskut je dengan harapan nak makan ngan Si Dia wpon tahu dah kul 4ptg)
Dr kul 4 sy start call sbb sy rasa mcm dah lambat sgt. Setiap minit sy call. sampai la masuk waktu isya'.
Masih berharap Si Dia akan dtg . malang nya satu sms pon tkde call pon takde. 
Sy sampai minta housemate dia ketukkan pintu Si Dia yg berkunci. Sy paksa hosuemate Si Dia suh kejut Si Dia bgn solat. 

Sy rasa sy dah cukup bersabar ngn Si Dia. 
Mungkin sy tak patut salah kan diri Si Dia je. 
Tp dalam hal ni, sy rasa sy dah tak tahan dah.
Stress sangat sampai ayah sy nampak sy stress. 
Berkurung dalam bilik , adik sy ketuk pintu +sms + call sy tak jawab. 
Sy tak pernah STRESS mcm ni. 

Ya Allah ....
Terima kasih Allah.
Aku sujud menangis keranamu Ya Allah >_<

2 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum kak faz,

banyakkan bersabar kak faz,
kak faz kena sentiasa ingat yang
setiap dugaan tu ada hikmahnya,
Allah sentiasa menguji hambaNya untuk mendengar rintihan hambaNya,

saya doakan yg terbaik untuk kak faz & abg din....hari bahagia tetap akan sampai dengan izinNya

"kebahagian sejati hanya bila kita dpt mencintai Allah yang Maha Esa dan Rasulnya lebih dari makhlukNya yang lain"

.: iEyLa :. said...

be strong sis..
setiap yg berlaku ade hikmahnya...
saya doakan sis sentiasa bahagia..