Friday, April 29, 2011

Cerite Si Dia lagi........

Sejak Si Dia keje kat tempat baru ni, saya rasa mcm tak seronok je nak lalui hari-hari mendatang (cheeeewaaahhh, ayat tak boleh bla, hehe..) Padahal Si Dia baru je keje 3 hari kat situ. Saya dah membebel tak suka itu la inilah.....hmmm...Sabar , Sabar itu separuh dari iman....

Si Dia kata, dia akan bekerja 6 hari dalam seminggu. So cuti sehari tu maybe hari isnin, maybe selasa, maybe rabu, maybe khamis, maybe jumaat, maybe sabtu & maybe ahad. fuhh penat nyer nak taip byk2 cmni....:D

So maybe Si Dia tak dapat nak join kenduri-kenduri member or reunion ke apa ke....tu yang saya agak terkilan dengar tu....tapi tkpela sabar jela...dulu masa dia keje kat tempat sebelom ni, kami jarang gak jumpa coz dia cuti tak menentu. tp kalau dah dia dapat cuti sabtu or ahad, mesti kami jumpa tak kira la setiap minggu pon...tak lama lepas dia keje kat situ dlm bbrp bulan dia nye masa bekerja dah tukar kepada hari isnin hingga jumaat so dapat la jumpa sabtu dan ahad.

Jadi sekarang apa yang saya perlu buat ialah BERsabar dan beri dia sokongan dengan kerja dia sekarang..... tu la Luahan hati saya di sini.....Thanx pada yang sudi membaca bebelan saya ni...

No comments: