Monday, April 25, 2011

Lemahnya LELAKI dengan TANGISAN seorang wanita

Weekend aritu saya jumpa Si Dia di MV.Kami plan nak jumpa 3 hari sebelum.So saya pon decide la tuk jumpa Si Dia kat MV tu jam 9pg.hehe~awal kan? Saya plan nak gerak kul 830pg tp akhirnye saya gerak ke komuter jam 845am. Takde orang nak hantar sy ke komuter .so tgg la ayh sy pulang tuk hantar sy ke komuter.then..saya sampai tempat Si Dia jam 10suku.tp Si Dia still tak sampai lg.So saya pon turun la dulu kat Stesen Si Dia & tunggu sampai Si Dia sampai.pastu Lepas 10 minit, Si Dia pon muncul.Sementara tunggu komuter yang lembab utk ke MV kami borak...then selepas 20 minit menunggu komuter barula komuter muncul.Tapi malang nyer kami tak dapat naik komuter tu sbb Si Dia terlampau lambat jalan ke arah komuter sehingga komuter dah penuh n tak muat untuk kami masuk.so terpaksa la tunggu next train.Time terlepas tu sy TER marah si dia sehingga dia merajuk siap ckp "tak nak la keluar cmni".

Pastu dia p duduk tempat lain , saya duduk tempat lain, sbb saya takut saya akan marah dan marah dia.So saya duk lain dia duk lain......Selepas 15 minit, saya dpt msg yg mengatakan dia dah kat umah .bila baca je , sy terus menangis...:( tp ttp balas msg Si Dia...Saya balas kat Si Dia yg sy akan tetap pergi ke MV seorang diri...then dia kata JANGAN coz bahaya...

Dipendekkan cerita....rupanya dia tipu saya...dia p jugak MV tu....Saya agak tekejut la...ingat dia betul2 kat umah dah...pastu dia msg sy yg dia dalam MV.Saya time tu dkt KTM MV lg sbb tak tahan nak nagis je....so lepas dia msg dia kat MV baru saya naik....So kami jumpa gak ....tp dia mmg muka marah ...siap tolak saya lg...so saya lg la makin nak nangis dia wat cmtu....pastu terus nangis kuat2 sampai dia takut....dan akhirnye redakan sy...hehe~

Betapa lemahnye lelaki ngn TANGISAN seorang wanita... :)

No comments: