Tuesday, March 15, 2011

Berfikiran positif dengan pasangan anda...

Kite sebagai manusia mestila sentiasa berfikiran positive dalam setiap apa yang kita lakukan. Begitu juga dalam satu perhubungan antara manusia dengan manusia. Kite perlu ada sifat HUSNUZHON(baik sangka) ataupun FIKIR POSITIF.

Kenapa saya post tajuk ni????Sebab nye , sila ikuti cirite saya di bawah:

Saya tunggu Si Dia reply message saya pada isnin(dari tgh hari), tapi tak reply-reply pon.hmm....dalam fikiran "Si Dia takde kredit" (1) , "Si Dia nyer hp prob"(2), "Si Dia penat keje"(3), tu je kemungkinan yang positive bg saya......

or

"Si Dia bosan nak berhubung ngn saya sbb sjak 3week ni , kami slalu Jumpa + Call + Skype"(1), "Si Dia nak tgk movie tanpa di ganggu oleh orang lain, rimas dgn saya!"(2)

hmm....better saya berfikiran positif.saya nak sms rasa mcm tk perlu, sbb dia tak balas....nak call raasa tak perlu gak sbb nnti saya ganggu masa dia.....tp harini langsung tak de khabar berita..risau :(

Takpela...moga Allah memberi Perlindungan kepada Si Dia :)

No comments: