Sunday, March 20, 2011

Menjaga hati pasangan

Jika anda tension....apa anda akan lakukan?Jika saya, saya akan cari Si Dia or solat sunat byk2 untuk tenang kan hati...memang mujarab...hati jadi tenang....tp setiap orang lain cara................

Ternyata cara saya berbeza dengan cara Si Dia....Apabila Si Dia stress/tension dia lebih suka mendiamkan diri tanpa berhubung dengan sesiapa........................................................................

Saya faham keadaan Si Dia...tapi apa salahnya kalau saya jadi peneman dia dikala dia susah & maybe sy dapat tolong masalah dia or sekurang2nya dapat mengurangkan STRESS yang Si Dia alami....hmm....maybe itu dah caranya...........

Saat-saat sakit bg aku, bila Si Dia langsung tak memberi khabar berita kepadaku......Entah makan ke tidak...entah sihat ke tidak...hmmmm....bila sms, lambat betul nak balas sampai sy naik STRESS!!!! Bila call, Si Dia seolah-olah tak mahu di ganggu.Saya faham orang stress mcm mana tp sy rasa dia perlu juga pandai menjaga HATI SY!!!!

Sy sgt stress mlm smlm...pukul 2pg baru tido.....kepala dah mula pening lalat....~!@#$%^&*()_+
Bangun tido plak lambat , kul 12 baru bangun, lagi la bertambah pening.....lepas bangun tido, sy mandi & buka lappy.....hmm.....perut dah masuk angin & bunyi lapar....kepala dah naik pening sbb tak makan.....pukul 2 turun makan...masa tu rasa dah nak pengsan sbb langsung tak makan......dada rasa sakit je....maybe sbb nangis smlm kot....tp tkde la nangis sgt pon.......hmmm.........saya stress sampai msg dia yg mcm2.sy mmg tahap tak tahan dah dgn cara dia....cara dia layan sy, seolah2 sy ni takde perasaan!!!!!!tak boleh ke dia paham sikit perasaan sy .....sy tak minta byk....sikit pon jadi la~SIKIT jeeeeeeeeeeeee~

Ya Allah buka pintu hati dia untuk mengenal HATI SEORANG WANITA ^_^

Untuk Si Dia: Moga dia di murahkan rezeki & cepat dapat kerja baru...

No comments: