Thursday, March 24, 2011

Betul ke apa saya buat ni?

Jumaat ni besday dia. So saya decide nak call dia kamis malam.Selalu kalau nak call, saya akan bagitau awal-awal kat dia sbb saya takut saya mengganggu masa dia rehat dan lain-lain sebab.Tetiba, malam rabu, sy rasa tension sgt dengan Si Dia.So saya decide tak mau wish + call besday Si Dia.Saya wish siap2 malam rabu & bgtau saya tak call pada malam kamis.hmmm....Betul ke apa saya buat ni.Saya nekad, tak nak sms Si Dia, sampai la saya rasa tenang sikit.Maybe nampak macam saya pentingkan diri sendiri tp entahla....SAKIT nyer hati tu Allah je tahu.

Di kala, tgh stress ni, ada lak yang selalu call, tanya dah makan ke?sihat ke?hmmm....fuhhhh....org dah ckp tk mau , dia nak gak.Siap ckp, kalau sy tiada jodoh dgn Si Dia , dia nak jadi suami sy.hmmm...tk mau,saya masih nak Si Dia jadi suami saya walaupon saya sangat stress dgn layanan dia.tp tkpe saya akan ttp cubar bersabar dgn dugaan ini.

Ya Allah satu kan lah aku & Si Dia(EN **) :)

No comments: